Evde Kal Türkiye Banner GENĒ PARTi ve CEM UZAN - Yorumlar
   
 
  Yorumlar

Roz Medya Sosyal Medya Hizmetleri




Genç Parti ve Cem Uzan sitesine dilediğiniz gibi özgürce yorum yazabilirsiniz. Sorumluluk size aittir. Gizlilik Bildirimi okuyunuz !



İsminiz:
Mesajın:

<- Geri  1 ...  51  52  53 54  55  56  57 ... 137Devam -> 
İsim:Rabia Karakuş
Zaman:07.01.2011, 16:17 (UTC)
Mesaj:ha hiç mi yanlışları ve hataları yok mu? elbette var hatasız kul olmaz ama niçin Cavit Çağlar ile, Halis Toprak ile, Mehmet Emin Karamehmet ile vesaire daha birçokları ile uzlaşıp anlaşma yoluna gidilirken Cem Uzan ile niçin devlet uzlaşma yoluna gitmiyor, burada sebep belli,eğer Cem Uzan siyasete girmeseydi bunların hiçbiri başına gelmeyecekti, Allah Cem Uzan'ın yanında yardımcısı olsun onun şimdi biz sevenlerinin hayır dualarına ihtiyacı var.

İsim:musti
Zaman:07.01.2011, 14:45 (UTC)
Mesaj:helal olsun ne diyelim adamın onca malına el koydurdular şimdi kendi hakkını savunuyor akp nin başının altından cıkan şeyler bunlar neden diger şirketler e aynısı uygulanmadı şimdiye kadarda cem uzana bunlar yapıldı dogru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış inş hak adalet yerini bulur

İsim:telekenize
Zaman:07.01.2011, 12:30 (UTC)
Mesaj:Cem uzan hortumlamış. Devletin kasasından mı aldı sanki. Örtülü ödenektenmi ödendi. Adam kendi sermayesiyle kurdu. Çeaş şirketinin kapısı gece saat 3'te balyozla kırılarak el konuldu. Sanki tererist mağarasına baskın yapıyorlar. Hukukun neresine sığar bu. Hadi imar bankası hortunlandı dediniz kılıfını buldunuz. Çeaş neden el konuldu kepeze. telsime peki. Varmı bilen. İşin siyasi olduğu 2+2=4 ettiği kadar açık ve net.

İsim:GENC TÜRK
Zaman:04.01.2011, 18:10 (UTC)
Mesaj:adam fransaya sığınmakla çok iyi etmiş çünkü fransada bu tür davalar çok çabuk sonuçlanıyor ama malesef bizim ülkede öyle değil bende olsam aynısını yapardım bu ülkeye o kadar yatırım yapıcam insanlara iş vericem iktidar yanlısı olmadığım için bi çırpıda el konulacak cem uzanı engelleyeceklerine terörist başını assınlar cem uzan bu ülke için faydalı işler yaptı başbakan olmasınıda canı gönülden diliyorumm.

İsim:ebru durmaz
Zaman:04.01.2011, 15:52 (UTC)
Mesaj:kömüre oy veren cem'e oy vermiş çok mu.

iyiki varsın sayın uzan. yoksa bu millet sapla samanı ayırt edemiyecekti....

mutlu yıllar sn cem uzan.

İsim:ilknur
Zaman:04.01.2011, 14:16 (UTC)
Mesaj:korkunun ecele faydası yok, Cem Uzan Başbakan olacak Genç Parti tek başına 2011 seçimlerinde iktidar olacak, görünen köy kılavuz istemez, AKP'yi bir tek Genç Parti durdurabilir, Tayyip Erdoğan'ı bir tek Cem Uzan başbakanlık koltuğundan atabilir. 2011 seçimleri çok büyük sürprizlere gebe olacak görecek herkes Cem Uzan başbakan olurken Genç Parti iktidar olacak, bu ülkede AKP'yi iktidardan istemeyen bütün Türkiye halkının duaları Cem Uzan içindir.

İsim:meltem
Zaman:04.01.2011, 13:09 (UTC)
Mesaj:mağdurun yanında olunuz, magdur olanı destekleyiniz diye, Cem Uzan bugün magdur durumda elbette ki bu halk Cem Uazan'ı destekleyecek, elbette hem Libananco hemde Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'ne açtığı davaları kazanması için dua edecek, dualarımız Cem Uzan ile birlikte.

İsim:Aylin
Zaman:04.01.2011, 12:21 (UTC)
Mesaj:ya bu cem uzan'a dolandırıcı filan diyorlar ama ortada mahkeme kararı yok, ortada belgelenmiş somut bir veri bile yok, ne yapmış ki cem uzan? 8 senede zengin olmamış herhalde, siyasete yırtık ayakkabı ile girip bugün 8 sene sonra 5 milyon dolarlık havuzlu villalarda oturmaya başlamamış, adamcağıza söz hakkı bile tanınmadı şimdi vurun abalıya yok böyle yağma, adalet yerini bulduğunda bakalım neler olacak, bekleyelim görelim adalet yerini bulmadan insanları karalamak doğru bir hadise değildir, çamur at izi kalsın mantığı doğru bir davranış değildir.

İsim:uğur
Zaman:03.01.2011, 17:20 (UTC)
Mesaj:Tayyip Erdogani seven cikiyorsa Cem Uzani da seven cikacaktir.

tabi ki cem uzan sütten çıkmış ak kaşık değil ama bilemezsin satıp satmıcağını.hem bi sempati duymak lazım dünyada amerikayı dolandıran tek adam belki gelseydi batırmıştık amerikayı keşke cem uzana ülkeyi satar diyene kadar akpyi gelmeseydi iktidara.sata sata bişey kalmadı yani anlıcanız cem uzan deil kim gelirse gelsin kmse satmaz artık ülkeyi.çünkü bişey kalmadı cidden

İsim:Ayşegül
Zaman:03.01.2011, 16:13 (UTC)
Mesaj:doğum günün kutlu olsun cesur yürek, dualarımız seninle inşallah Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'nde açtığın 175 milyar dolarlık davayı kazanırsın, inşallah Libanco davasını da kazanırsın, senin hakkında önyargılarını kıramamış ve sabit fikirli olan insanlar da birgün adalet yerini bulduğunda tüm gerçekleri öğrenecekler o zaman o önyargılı ve saplantılı insanlarda yapmış oldukları bu hayayı anlayıp senden özürdileyecek ve sana oy verecekler hiç merak etme sen üzme tatlı canını, Fransa'da keyfine bak, adalet er geç yerini bulacak, Türkiye insanı seni kucaklamaya ve bağrına basmaya hazır,

Güncel Bildirimler Maile Gelsin
 
Cem Uzan ve Genç Parti Gazete Abonelik
CEM UZAN ve GENÇ PARTİ GAZETE
Online ve Güncel Haber Mailine Gelsin
E-posta :
    
Gazete Sayfasını Ziyaret Et

Mobil Sürüm için Tıkla
Mobil Sürüme Geç

ROZ Bilişim ve Yazılım

CENKUZAN.TR.GG

Dağ başını duman almış,
Gümüş dere durmaz akar.
Güneş ufuktan şimdi doğar.
Yürüyelim arkadaşlar.

Sesimizi yer, gök, su dinlesin;
Sert adımlarla her yer inlesin
Bu gök, deniz nerede var,
Nerede bu dağlar, taşlar.

Bu ağaçlar, güzel kuşlar.
Yürüyelim arkadaşlar.
Sesimizi yer, gök, su dinlesin;
Sert adımlarla her yer inlesin.

Her geceyi güneş boğar
Ülkemizin günü doğar,
Yol uzun olsa da ne var,
Yürüyelim arkadaşlar.

Sesimizi yer, gök, su dinlesin;
Sert adımlarla her yer inlesin.

cenkuzan.tr.gg








Genç Parti ve Cem Uzan Forum

ROZ BiLiŞiM ve YAZILIM ⓇⓄⓏ

CEM UZAN sitesi yenilendi ve içerik güncellendi !
Cem Uzan tr gg Sitesi Güncellendi
cenkuzan.tr.gg

Reklam
 
ROZ Bilişim ve Yazılım ⓇⓄⓏ
 
Roz Tasarım Sosyal Medya Servisleri Teklif Alın GENÇ PARTi ve CEM UZAN
R O Z T A S A R I M
 

=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=
Sitemap Bize Yazın