Sık Kullanılanlara Ekle - Bu siteyi açılış sayfam yap - ROZ DESiGN & ROZ MEDYA - Yer imlerine ekle (firefox) - www.cemuzan.tr.gg

   
 
  Yorumlar
Yorumlar Onay Sistemlidir.En geç 48 saat içerisinde mesajlarınız onaylanacaktır. IP adresleri sistemde saklı tutulmaktadır.Yorum Yazmadan önce Gizlilik Bildirimi okuyunuz !



İsminiz:
Mesajın:

<- Geri  1 ...  52  53  54 55  56  57  58 ... 95Devam -> 
İsim:firdevs demirlenk
Zaman:27.05.2009, 08:45 (UTC)
Mesaj:sizleri cok seviyoruz ve inşallah kısa bir sürede size yapılanların cezasını cekerler ve halkımızda kimin ne oldugunu er gec anlar ...

İsim:xxmuslumxx@hotmail.de - MÜSLÜM ÖZCAN - ALMANYA
Zaman:26.05.2009, 03:48 (UTC)
Mesaj:Merhabe benim adim Müslüm Özcan ,yasim 20.ben almanyadan yaziyorum sizlere kusuruma bakmayin türkcem okadar iyi degeldir.Ama ben basen kendi kendime düsüniyorum ve soriyorum bu ülkenin hali ne olacak yani böyle devam ederse türkiyenin arab ülkelerden farki olmiyacak.genc parti yi cok dan beri televison da görmiyorum ve dogrusunu söylemek gerekiyorsa buda bana endise veriyor ,sizden rica ediyorum lütfen ama lütfen kaldiniz yerden devam edin cünkü kimse cem uzan gibi gereckten dündünü söyliyemiyor cünkü türkmilleti korkiyor dücesini söyleme türke malesef burlara kadar geldi ,keske bende sizi oy vere bilisem ama bu oliyormu bilmiyorum almanyada yasadigim icin .malesef türk millete cok cahil ama bu neden kaynaklniyor eyitim den milletin olyayin citdiyetini bilmiyor .
Türkiye nedese hep din den konusiyor biraksinlar bu kunulari
türkmilleti ac ac bunu bi cagre bulsunlar ,europa ve amerika mars gitmeyi plan yapiyor lar ama bizim ülke se türban din baska birsey yok .bizim ülkemiz gercekten cennet gibi ülke ama bunu kimse degerlendiremiyorlar ben bunu halan daha alamis degilim bu ülke almanyanin elinde olacak amerikan dan güclü olur ,neden türkiye üretemiyor ,neden türkiyenin kendi araba markasi cok ve dünyaya satamiyor 75 miLYon insan yasiyor bu ülkede ve de genc bi ülkeyiz neden olmiyor bunlar ,gercekten üzüliyorum cünkü orasi benim de ülkem müstafa kemal atatürkün kemikleri sisliyor dur merzarligin da bu durumu göriyorsa yani her busuna mi yani bukadr sehit verdik türkiye kurmak icin gercekten cok yazik ,sizden tek ricam kendim icin degil zaten bim durumum cok iyi almanya da ,ama türkiye icin ,türk insani icin ,atatürk askina ve demokrasi askin kaldinizyerden devam edin lütfen özgür bir türkiye icin genc parti
pes etmek yok demokrasi icin devam

İsim:ferditayfur-42@hotmail.com
Zaman:26.05.2009, 02:49 (UTC)
Mesaj:başka bir partide yönetim kurulundayım istifamı verip gençpartiye katılmak istiyorum

İsim:Cengiz tegigri@hotmail.com
Zaman:25.05.2009, 15:59 (UTC)
Mesaj:şu an antalyada oturuyorum genç parti ismini artık duymaz oldum.
ülkesini seven ve birşeyler yapmak isteyen genc bir iş adamıyım.
cem uzanın samimiyetine her zaman inandım bu konularda genç partiyi alevlendirecek yada farklı konular üzerinde çalışarak bir şeyler yapmak isterim. bu konularda görüşebileceğim kişilerin benimle irtibat kurmasını isterim.
bu kişi ilerki zamanlarda cem uzanda olabilir tabii ki zor bir olasılıkta olsa,
saygılarımla

İsim:nazif n_caylar@hotmail.com
Zaman:24.05.2009, 21:27 (UTC)
Mesaj:aydın söke de otumaktayım ben 28 yaşındayım bu yaşıma kadar hiçbir partiye kaydım yok önümüzdeki seçimde aydından milletvekili adayı olmak istiyorum bu nedenle sayı CEM UZANLA GÖRÜŞMEK randevu almak istiyorum.054347668..

İsim:sezer selami demir kursunyarasi64@hotmail.com
Zaman:24.05.2009, 16:40 (UTC)
Mesaj:aslen uşaklıyım ama balıkesirde coğrafya bölümnde eğitim alıyorum partimizi ve cem uzanı çok seviyorum okulda ve bitince de genç partide görev almak cem abinin izinde gitmek istiyorum bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim

İsim:hasancelebi@oneajans.com.tr
Zaman:23.05.2009, 23:56 (UTC)
Mesaj:selam.parti başkanım ve tüm partililere,2004 yılında yapılan seçimlerle ilgili parti kayıtları yeterli düzeyde değil,umarım arşivimz çok daha geniş bilgilerle donatılmış olur,aradığım pek çok şeye ulaşamadım,saygılar sunarım.

İsim:özer polater ozerevtekstil@hotmail.com
Zaman:23.05.2009, 13:47 (UTC)
Mesaj:ezilmişlerin umudu sayın başkanım cem uzan ben vandan yazıyorum 35 kişinin çalıştığı bir tekstil atölyem vardı şuan işçileri çıkardım atölyem yatıyor ve borcum olduğu için hammadde alamıyorum perişan durumdayım ne yapacam bilmiyorum tek umudumuz sensin bize yardım edin ben ve ailem perişanız bir evimiz vardı onuda sattık inanın 35 kişi çalıştıran insan şuanda ev kiramı ödüyemez durumdayım küçük bir yardım tekrar işimizi yapmamıza yardımcı olacaktır kredi borç ne olsa olsun bize el atın ve biran öncede ülkeye el atın inanıyorum siz iş hayatınızdaki başarınızın kat kat ülke yönetmekte başaracağınızda eminim saygılarımla arz ederim
iletişim özer polater van tel:0432 216 16 .. - 0536 783 61 ..

İsim:serkan karataş serkandila@hotmail.com
Zaman:22.05.2009, 18:48 (UTC)
Mesaj:sayın cem uzan ben 28 yaşındayım ve senin yıkılmadan geri dönmeni bekliyorum yazacak okadar şey varki tek şunu istiyorum gelecek biz senin için hazırız

İsim:gökhan
Zaman:22.05.2009, 16:31 (UTC)
Mesaj:hadi cem uzan abi seni özledik ben gökhan cem abi ben senin yanina geldim ve bana göştedin can dan ilgi icin cok tşk ederim resimiz var cem abim ye biz her zaman dogurlarin ve inşanlarin yanidariz iyikem varsin cem uzan abi

Reklam
 
HABERLER ve GENÇLiK MARŞIMIZ
 
Genç Parti Haber Grubu
GENÇ PARTİ HABER grubuna kayıt ol-ONLİNE HABERLER E-POSTANA GELSİN
E-posta :
Bu Grubu Ziyaret Et

Güncel Haberler


Libananco Davasında 2.Raund
Libananco Davasında 2.Raund
Libananco

Uzanlar 4.6 Milyar Dolarlık Yeni Dava Açtı
Uzanlar 4.6 Milyar Dolarlık Yeni Dava Açtı
Telsim Davası

Libananco Davası Bitmedi
Libananco Davası Bitmedi
Andreas Lowenfeld

Ankete Katılın ?
Bugün Seçim Olsa Hangi Parti ?
ANKET

Bir Emin Şirin'i Bin Fatih Altaylıya Değişmem
Bir Emin Şirin'i Bin Fatih Altaylıya Değişmem
Adnan Berk Okan

Cem Uzan Libananco Tazminatını 100 Milyar Dolar Yaptı
Cem Uzan Libananco Tazminatını 100 Milyar Dolar Yaptı
Ercan İnan

Sitemap
Site Haritası
Site Haritası

GENÇLİK MARŞI

Dağ başını duman almış,
Gümüş dere durmaz akar.
Güneş ufuktan şimdi doğar.
Yürüyelim arkadaşlar.

Sesimizi yer, gök, su dinlesin;
Sert adımlarla her yer inlesin
Bu gök, deniz nerede var,
Nerede bu dağlar, taşlar.

Bu ağaçlar, güzel kuşlar.
Yürüyelim arkadaşlar.
Sesimizi yer, gök, su dinlesin;
Sert adımlarla her yer inlesin.

Her geceyi güneş boğar
Ülkemizin günü doğar,
Yol uzun olsa da ne var,
Yürüyelim arkadaşlar.

Sesimizi yer, gök, su dinlesin;
Sert adımlarla her yer inlesin.

Cem Uzan





GENÇ PARTi SiTELER
 
Cem Cengiz UZAN www.cemuzan.tr.gg CEM UZAN ve GENÇ PARTİ http://www.cenkuzan.com
Reklam
 
Roz Tasarım Kampanya

WEB ADMiN SEO ve PAYLAŞ
 
Cem Cengiz UZAN
 

=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=
Sitemap Genç Parti ve Cem Uzan